Als je iets te melden hebt...

…dan maakt het uit hoe je dat doet. Met welke woorden, op welke plaats, op welke datum. Maar allereerst: met welke intentie. Waarom wil je iets vertellen, wat is nu eigenlijk je diepste beweegreden? Wil je informatie overdragen, zorgen dat jouw verhaal iemand anders bereikt, of wil je mensen met elkaar verbinden? Communicatio, of communicare?

Hoe werkt het?

Communiceren = informeren / verbinden

Het eindigt met iets waar iedereen blij van wordt. Een grote verbouwing. Een omslag in je bedrijfsvoering. Een prachtig nieuw tijdschrift. Een sprankelende website of een daverende speech. Een netwerk van mensen die op een nieuwe manier met elkaar zijn gaan samenwerken. En bovenal: met een gestaag groeiende bekendheid. Steeds meer mensen horen ervan. En dat is wat je wilde, ooit, toen je zocht naar een communicatiespecialist.

Zulke dingen beginnen altijd met een ronde ‘naar binnen kijken’ – naar wat er tot nu toe al gebeurd is, wat er speelt binnen een organisatie. Samen ontdekken we wat nu eigenlijk de vraag is. Want je kunt er wel een communicatiemens bijhalen, het is helemaal niet gezegd dat het op websites en tijdschriften uit moet draaien. Er zijn zoveel andere manieren van communiceren. Als je ze maar ziet.

Ik ben inzetbaar als adviseur, (dag)voorzitter, schrijver, spreker.

Referenties

Referenties

 

Je bent met de abdijgemeenschap van Berne opgetrokken om het zicht op morgen helder te krijgen. Je nam ons bij de hand om samen stappen voorwaarts te zetten en moeilijke vragen daarbij niet te ontlopen. Je probeert met ons het Norbertijns gezicht voor morgen te verhelderen. – abdij van Berne

Het eerste waar ik bij jou aan denk is: kritisch én rechtvaardig.
Zeer accuraat en je hebt oog (en oor ?) voor detail. – hospitality-expert

Geïnspireerd van binnenuit, bevlogen.
Zacht in de omgang en een beetje te hard voor haarzelf. – grafisch ontwerper

 



-
Samenwerken?
arrow-right arrow-down arrow-left facebook twitter linkedin cross